Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Folkes, Louise"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Folkes, Louise (AUTHOR)
Publikováno v:
ILR Review. Oct2023, Vol. 76 Issue 5, p944-945. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Folkes, Louise
Publikováno v:
Sociological Research Online. 27:136-153
Discussions around social mobility have increasingly gained traction in both political and academic circles in the last two decades. The current, established conceptualisation of social mobility reduces ‘success’ down to individual level of educa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Folkes, Louise
Publikováno v:
Louise Folkes
Within qualitative research, much can be learned from the influence of researcher positionality on the research process. Reflecting upon ethnographic fieldwork undertaken for a doctoral study, this paper explores how researcher positionality not only
Autor:
Folkes, Louise
Supplemental material, sj-docx-1-sro-10.1177_1360780420985127 for Re-Imagining Social Mobility: The Role of Relationality, Social Class and Place in Qualitative Constructions of Mobility by Louise Folkes in Sociological Research Online
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d0f4c9f0ed8f1b3fda934cb0eec167d6
Autor:
Westlake, D., Melendez-Torres, G.J., Corliss, C., El-Banna, A., Thompson, S., Meindl, M., Talwar, R., Folkes, Louise, Schoenwald, E., Addis, S., Cook, L.
This evaluation looked at three pilot projects which embedded social workers in schools. It explored how working in this way might help reduce referrals, support schools, and reduce the need for children to enter care. Schools play a key part in keep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e18d721f60dd858ef68729dad8b919fe
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/132928/1/WWCSC_Social-Workers-in-Schools_pilot-study_full-report_May-2020.pdf
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/132928/1/WWCSC_Social-Workers-in-Schools_pilot-study_full-report_May-2020.pdf
Autor:
Westlake, David, Corliss, Cindy, El-Banna, Asmaa, Thompson, Sarah, Meindl, Melissa, Talwar, Ria, Diaz, Clive, Folkes, Louise, Addis, Samia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ea0ddf20a48c5c88bd8beb67cf51970f
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/132927/1/WWCSC_Devolved_Budgets_Full_Report_March_2020_FINAL.pdf
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/132927/1/WWCSC_Devolved_Budgets_Full_Report_March_2020_FINAL.pdf