Zobrazeno 1 - 10
of 3 533
pro vyhledávání: '"Folk high School"'
Autor:
Olga V. Gordina, Alexsandr I. Gordin
Publikováno v:
Russian Journal of Education and Psychology, Vol 15, Iss 5SE, Pp 406-429 (2024)
Background. The Strategy of Action for the Citizens of the Older Generation in the Russian Federation until 2025, which received high appraisal by the expert community when it was published in 2016, is close to summarizing its results. The decade, du
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e09166d1df514cc29563c8646b0ccfbd
Publikováno v:
Nordisk Välfärdsforskning, Vol 9, Iss 3, Pp 252-265 (2024)
The number of students with intellectual disabilities attending folk high schools has increased over the past few decades, but their participation and experiences remain understudied. The present study explored the experiences of six former folk high
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aa1b66db95a4d58b1fe8bdee301ef51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Hornbæk Frostholm
Publikováno v:
Education in the North, Vol 28, Iss 3, Pp 293-302 (2021)
With a starting point in an ethnographic fieldwork carried out at a children’s folk high school in Aarhus, Denmark during the COVID pandemic in autumn 2020, this feature article highlights how classic folk high school philosophy and pedagogy rooted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aee54481b38b403482d868c02180d9f7
Autor:
Ohrem, Sigurd1 sigurdohrem@gmail.com
Publikováno v:
Dialog: A Journal of Theology. Jun2021, Vol. 60 Issue 2, p161-166. 6p.
Autor:
Nordvall, Henrik1, Fridolfsson, Charlotte2
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Apr2019, Vol. 63 Issue 3, p347-362. 16p.
Publikováno v:
AS: Andragoška Spoznanja, Vol 27, Iss 2 (2021)
The aim of this article is to explore the Folk High School as a supportive environment for participants with neuropsychiatric functional impairments, primarily high-functioning autism, from the perspectives of the participants, the staff, and the pri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1ea8427136e4978bd09c9172bee4aea