Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Foley, Yvonne"'
Autor:
Foley, Yvonne
Across international boundaries, linguistic and cultural diversity among pupils present teachers with pedagogic challenges. Research on teachers’ perceptions (e.g. Pajares, 1992; Woods, 1996; Farrell, 2005) suggests that the beliefs that teachers h
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.586389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wisely, Tanya, Doherty, Catherine, Graham, Archie, Robson, Dean, Moran, Teresa, Teresa, Teresa, Robertson, Derek, Coyle, Do, Colucci-Gray, Laura, Foley, Yvonne, Boland, Moyra, Redford, Morag, Lindley-Highfield, Mark, I’Anson, John, Jasper, Alison, Wall, Kate, Rivers, Ian, Day, Stephen, Webster, Carol
This report contributes to the Scottish Council of Deans of Education project related to the Scottish Attainment Challenge. It presents a literature review that responds to the third research question of the SCDE collaborative project: What other pra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d6ce7cff4e46ce78f59f55627c58ef6f
https://eprints.gla.ac.uk/221209/1/221209.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/221209/1/221209.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foley, Yvonne
Publikováno v:
Language & Education: An International Journal; Mar2022, Vol. 36 Issue 2, p103-105, 3p
Autor:
Foley, Yvonne
Publikováno v:
Language and Education; March 2022, Vol. 36 Issue: 2 p103-105, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mobasseri, Hoda
In this study I have explored the capacities of Adult Learning in Iran and Scotland to empower women. I have compared and contrasted the similarities and differences between the formations of Adult Learning in Iran and Scotland. This study is a quali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f474128dbe9d88e64530d3e2a05d91c9
https://hdl.handle.net/1842/39344
https://hdl.handle.net/1842/39344
Autor:
Xu, Jing
This thesis reports on an exploration of Chinese higher vocational college teachers’ perceptions of critical reading and teaching critical reading in English. Previous studies have suggested that language teachers’ experience as learners can info
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7901669676536a6ae12f89f3cfc57abd
https://hdl.handle.net/1842/39033
https://hdl.handle.net/1842/39033