Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Foley, Yvonne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wisely, Tanya, Doherty, Catherine, Graham, Archie, Robson, Dean, Moran, Teresa, Teresa, Teresa, Robertson, Derek, Coyle, Do, Colucci-Gray, Laura, Foley, Yvonne, Boland, Moyra, Redford, Morag, Lindley-Highfield, Mark, I’Anson, John, Jasper, Alison, Wall, Kate, Rivers, Ian, Day, Stephen, Webster, Carol
This report contributes to the Scottish Council of Deans of Education project related to the Scottish Attainment Challenge. It presents a literature review that responds to the third research question of the SCDE collaborative project: What other pra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d6ce7cff4e46ce78f59f55627c58ef6f
https://eprints.gla.ac.uk/221209/1/221209.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/221209/1/221209.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foley, Yvonne
Publikováno v:
Language & Education: An International Journal; Mar2022, Vol. 36 Issue 2, p103-105, 3p
Autor:
Foley, Yvonne
Publikováno v:
Language and Education; March 2022, Vol. 36 Issue: 2 p103-105, 3p
Autor:
Foley, Yvonne
Across international boundaries, linguistic and cultural diversity among pupils present teachers with pedagogic challenges. Research on teachers’ perceptions (e.g. Pajares, 1992; Woods, 1996; Farrell, 2005) suggests that the beliefs that teachers h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::ae0e0be106230e37677f3bb8fcc4fcf4
http://hdl.handle.net/1842/7929
http://hdl.handle.net/1842/7929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flavel, Joanne1,2 (AUTHOR) joanne.flavel@adelaide.edu.au, Wood, Lisa3 (AUTHOR), Freeman, Toby1 (AUTHOR), Vallesi, Shannen4 (AUTHOR), Foley, Kristen5 (AUTHOR), Parry, Yvonne6 (AUTHOR), Baum, Fran1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Social Issues (John Wiley & Sons, Inc. ). Sep2023, Vol. 58 Issue 3, p669-684. 16p.
Publikováno v:
Humanist. Spring2022, Vol. 82 Issue 2, p25-27. 3p.