Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Foley, Daniel H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foucar, Charles E., Foley, Daniel H., Aldous, Jessica, Burke, Patrick W., Pettit, Kristen R., Benitez, Lydia L., Perissinotti, Anthony J., Marini, Bernard L., Boonstra, Philip, Bixby, Dale L.
Publikováno v:
European Journal of Haematology; Mar2024, Vol. 112 Issue 3, p424-432, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bohannon, Austin M.A.1 (AUTHOR) austin.bohannon@tpwd.texas.gov, Bassett, Lawrence G.2 (AUTHOR) lawrencebassett@gmail.com, Sirsi, Shashwat2 (AUTHOR), MacLaren, Andrew R.3 (AUTHOR) amaclaren89@gmail.com, Foley, Daniel H.4 (AUTHOR) dfoley@sulross.edu, Fritts, Sarah R.2 (AUTHOR), Pharr, Laura R.5 (AUTHOR) valverdevethosp@gmail.com, Forstner, Michael R.J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Chelonian Conservation & Biology. Dec2022, Vol. 21 Issue 2, p246-255. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
For agribusiness managers and salespeople, understanding customers and their preferences and behaviors is crucial to success. This study uses cluster analysis to identify five distinct buyer segments for expendable input purchases for U.S. crop and l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::db71659dbcfd26190991c31de991a4fa
http://purl.umn.edu/59673
http://purl.umn.edu/59673
Cluster analysis was used to identify five distinct buyer segments for expendable input purchases for U.S. crop and livestock commercial producers. A multinomial logit model was used to predict segment membership based on demographic, behavioral, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9e60245bee7341f98e1d4be9c8272419