Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Fokkema, Joanne P. I."'
Autor:
van der Lee, Nadine1,2 (AUTHOR) nadinevanderlee@gmail.com, Fokkema, Joanne P. I.1,3 (AUTHOR), Westerman, Michiel1,4,5 (AUTHOR), Driessen, Erik W.6,7 (AUTHOR), van der Vleuten, Cees P. M.6,8 (AUTHOR), Scherpbier, Albert J. J. A.6,9 (AUTHOR), Scheele, Fedde4,10 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Nov2013, Vol. 35 Issue 11, p949-955. 7p.
Autor:
Fokkema, Joanne P I1, Teunissen, Pim W2,3, Westerman, Michiel1, van der Lee, Nadine1, van der Vleuten, Cees P M2, Scherpbier, Albert J J A4, Dörr, P Joep5, Scheele, Fedde1,6
Publikováno v:
Medical Education. Mar2013, Vol. 47 Issue 3, p271-281. 11p. 2 Charts.
Autor:
Fokkema, Joanne P I1 (AUTHOR), Westerman, Michiel1 (AUTHOR), Teunissen, Pim W2,3 (AUTHOR), van der Lee, Nadine1 (AUTHOR), Scherpbier, Albert J J A4 (AUTHOR), van der Vleuten, Cees P M2 (AUTHOR), Dörr, P Joep5 (AUTHOR), Scheele, Fedde1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Apr2012, Vol. 46 Issue 4, p390-398. 9p.
Autor:
Westerman, Michiel, Teunissen, Pim W., Fokkema, Joanne P. I., Siegert, Carl E. H., van der Vleuten, Cees P. M., Scherpbier, Albert J. J. A., Scheele, Fedde
Publikováno v:
Medical Education, 47(4), 408-416. Wiley
Context The supervision of specialty registrars during on-call shifts is essential to ensure the quality of both health care and medical education, but has been identified as a major novelty and stressor for new consultants in the transition from spe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::59b6bd9c2ec468a31bd9ea94ca479f5f
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9bceee58-a4c5-4699-93aa-b30d97fa361b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/9bceee58-a4c5-4699-93aa-b30d97fa361b
Autor:
Bok, Harold G. J., Teunissen, Pim W., Spruijt, Annemarie, Fokkema, Joanne P. I., van Beukelen, Peter, Jaarsma, Debbie A. D. C., van der Vleuten, Cees P. M.
Publikováno v:
Medical education, 47(3), 282-291. Wiley-Blackwell
Medical Education, 47(3), 282-291. Wiley
Medical Education, 47(3), 282-291. Wiley
Context Why and how do students seek feedback on their performance in the clinical workplace and which factors influence this? These questions have remained largely unanswered in research into workplace learning during clinical clerkships. Research o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4045bce3d14ffa8f844cc64e807d18c0
https://pure.amc.nl/en/publications/clarifying-students-feedbackseeking-behaviour-in-clinical-clerkships(081a7b2b-7081-4258-a076-2e9b6cf75019).html
https://pure.amc.nl/en/publications/clarifying-students-feedbackseeking-behaviour-in-clinical-clerkships(081a7b2b-7081-4258-a076-2e9b6cf75019).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.