Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Foerstel, Stefan"'
Autor:
Förstel, Stefan, Förstel, Markus, Gallistl, Markus, Zanca, Dario, Eskofier, Bjoern M., Rothgang, Eva M.
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics December 2024 192
Autor:
Nguyen, An, Foerstel, Stefan, Kittler, Thomas, Kurzyukov, Andrey, Schwinn, Leo, Zanca, Dario, Hipp, Tobias, Sun, Da Jun, Schrapp, Michael, Rothgang, Eva, Eskofier, Bjoern
Publikováno v:
IEEE Access 9 (2021): 117140-117152
The most important goal of customer services is to keep the customer satisfied. However, service resources are always limited and must be prioritized. Therefore, it is important to identify customers who potentially become unsatisfied and might lead
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.04086
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.