Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Fodor, Mónika"'
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 13, Iss 3, Pp - (2024)
This study explores the benefits and challenges of creating digital stories as experienced by Hungarian secondary school students who participated in an international digital‑social reading project and who translated their shared reading experience
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/741d9ae8b9be4e7ba4f962c69585842b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387); Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p264, 21p
Publikováno v:
Decision Making: Applications in Management & Engineering (DMAME); Oct2024, Vol. 7 Issue 2, p401-417, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garai-Fodor, Mónika1 (AUTHOR), Popovics, Anett1 (AUTHOR), Csiszárik-Kocsir, Ágnes1 (AUTHOR) kocsir.agnes@kgk.uni-obuda.hu
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/24/2022, Vol. 17 Issue 8, p1-19. 19p.