Zobrazeno 1 - 10
of 257
pro vyhledávání: '"Flynn, Robert P."'
Autor:
Flynn, Robert, Ragni, Anton
When there is a mismatch between the training and test domains, current speech recognition systems show significant performance degradation. Self-training methods, such as noisy student teacher training, can help address this and enable the adaptatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.12937
Autor:
Flynn, Robert, Ragni, Anton
For the task of speech recognition, the use of more than 30 seconds of acoustic context during training is uncommon and under-investigated in literature. In this work, we conduct an empirical study on the effect of scaling the sequence length used to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.15672
Autor:
Flynn, Robert, Ragni, Anton
While external language models (LMs) are often incorporated into the decoding stage of automated speech recognition systems, these models usually operate with limited context. Cross utterance information has been shown to be beneficial during second
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.16903
Efficient utilisation of both intra- and extra-textual context remains one of the critical gaps between machine and human translation. Existing research has primarily focused on providing individual, well-defined types of context in translation, such
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.15904
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.