Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Flunger B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Leeuwen, A., Hornstra, T.E., Flunger, B., Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel van Gog
Publikováno v:
Educational Studies, 49(1), 131. Routledge
Some groups work together more successfully than other groups. These differences could depend on the extent to which students’ basic psychological needs for autonomy, competence, and relatedness are supported during collaborative learning. The aim
Expanding research on the relative impact of different autonomy-supportive strategies employed by teachers across domains, the present study investigated the variation in 4 lesson-specific autonomy-supportive strategies (providing choices, rationales
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::43386d516780b79bfa8f3a9ae06db2f9
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/416186
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/416186
Autor:
Flunger, B., Trautwein, Ulrich, Nagengast, Benjamin, Lüdtke, Oliver, Niggli, Alois, Schnyder, Inge, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Journal of Experimental Education, 89(1), 209. Routledge
The present study illustrates the utility of applying multilevel mixture models in educational research, using data on the homework behavior of 1,812 Swiss eighth-grade students in French as a second language. A previous person-centered study identif
In den vergangenen Jahren wurden zahlreiche Motivationsinterventionen entwickelt und auf ihre Wirksamkeit in der Förderung der Schülerinnen- und Schülermotivation überprüft. Dabei ist eine offene Frage, ob eine Motivationsintervention in Abhäng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d2e1dcccabe17536dbd82f8a66da653c
https://doi.org/10.31234/osf.io/sdg7b
https://doi.org/10.31234/osf.io/sdg7b
Autor:
Piesch, Heide, Haefner, Isabelle, Gaspard, Hanna, Flunger, B., Nagengast, Benjamin, Harackiewicz, Judith, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Unterrichtswissenschaft, 47(3), 271. Juventa Verlag GmbH
Adolescents’ motivation is crucial for their transition from school to further education. Parents are known to have a substantial influence on their children’s motivational beliefs through their own beliefs and behaviors. In this study, we tested
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gaspard, H., Dicke, A.-l., Flunger, B., Haefner, I., Brisson, B. M., Trautwein, U., Nagengast, B., Leerstoel Kester, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
AERA Open, 2(2), 1. BMJ Publishing Group
One way to address the leaking pipeline toward STEM-related careers (i.e., science, technology, engineering, and mathematics) is to intervene on students’ STEM motivation in school. However, a neglected question in intervention research is how such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::579cb99fa53392f6f5a2bc23472bf38e
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343128
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/343128