Zobrazeno 1 - 10
of 614
pro vyhledávání: '"Floyd, T."'
Publikováno v:
In Space Policy November 2023 66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marier, E.A., Snow, L.C., Floyd, T., McLaren, I.M., Bianchini, J., Cook, A.J.C., Davies, R.H.
Publikováno v:
In Preventive Veterinary Medicine 1 December 2014 117(3-4):542-553
Publikováno v:
In Futures December 2022 144
Autor:
Pombert, Jean-François, Selman, Mohammed, Burki, Fabien, Bardell, Floyd T., Farinelli, Laurent, Solter, Leellen F., Whitman, Douglas W., Weiss, Louis M., Corradi, Nicolas, Keeling, Patrick J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Jul . 109(31), 12638-12643.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41685451
Publikováno v:
Research Anthology on Developments in Gamification and Game-Based Learning
In the 21st century, games can potentially be used as serious educational tools. Today's learners are distracted easily, and game-based learning is the silver bullet because it can potentially immerse the students in content and curricula. Not only d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ffa0f3617d41d12cf978798da7b4d29
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch075
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch075
Publikováno v:
Research Anthology on Developments in Gamification and Game-Based Learning
This chapter provides an overview of minority experience and the development of gaming technology all over the world. The use of gaming for education and entertainment is not limited to the United States, but globally gaming and education is viewed p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::56a09b53586d5bffb1420630462c65ac
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch074
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch074
Publikováno v:
Research Anthology on Developments in Gamification and Game-Based Learning
One of the important questions for teachers and education policymakers is how to engage new age learners, especially minority students, in a meaningful way. Game-based learning provides a platform where minority students can be intrinsically motivate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4246df66a8c6acf1ebf50be3b7348fe
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch057
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-3710-0.ch057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goodier, Floyd T.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 1954 May 01. 35(8), 330-335.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20332467