Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Floyd, Kimberly"'
Autor:
Horn, Annemarie L., Floyd, Kimberly K., Douglas, Karen H., Karadimou, Olga, Bobzien, Jonna L., Layden, Selena J.
Publikováno v:
Rural Special Education Quarterly; Sep2024, Vol. 43 Issue 3, p161-171, 11p
Thesis (Ph. D.)--Florida State University, 2003.
Advisor: Dr. Marsha Rehm, Florida State University, College of Human Sciences, Dept. of Family and Consumer Sciences Education. Title and description from dissertation home page (Nov. 24, 2003). I
Advisor: Dr. Marsha Rehm, Florida State University, College of Human Sciences, Dept. of Family and Consumer Sciences Education. Title and description from dissertation home page (Nov. 24, 2003). I
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-09212003-201655/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Intervention; Dec2018, Vol. 40 Issue 4, p363-379, 17p, 2 Charts, 4 Graphs
Autor:
Floyd, Kimberly Kris
Despite the large increase of students with learning disabilities (LD) entering postsecondary institutions and the legislative emphasis on providing students with disabilities equal access to education, we have yet to develop a more cohesive and comp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0f128495c321e58f5fd4499471ea74d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Young Children & Families in the Information Age; 2015, p117-131, 15p
Autor:
Selmer, Sarah J.1 sarah.selmer@mail.wvu.edu, Floyd, Kimberly2 kim.floyd@mail.wvu.edu
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics. Oct2012, Vol. 19 Issue 3, p146-151. 6p.
Publikováno v:
Rural Special Education Quarterly; Winter2011, Vol. 30 Issue 4, p32-39, 8p