Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Flores Alarcia, Òscar"'
Without fear of change: the flipped classroom as a flexible model in different learning environments
Publikováno v:
In Heliyon December 2022 8(12)
Autor:
Álvarez-Álvarez, Carmen, del Arco Bravo, Isabel, Flores-Alarcia, Òscar, Olondriz Valverde, Aleix
Publikováno v:
Revista Complutense de Educación; oct-dic2024, Vol. 35 Issue 4, p741-750, 10p
Publikováno v:
School Leadership & Management; Nov2023, Vol. 43 Issue 5, p546-563, 18p
Autor:
Ramos Pla, Anabel, Sampedro Requena, Begoña, del Arco, Isabel, Marín Díaz, Verónica, Flores-Alarcia, Òscar
Publikováno v:
Educar; 2023, Vol. 59 Issue 2, p457-471, 15p
Autor:
Bravo, Isabel del Arco, Flores-Alarcia, Òscar, González-Rubio, Janeth, Araneda, Daniel Serey, Olivos, Carlos Lagos
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2022, Vol. 12 Issue 10, p666-N.PAG, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
8th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI): flexible training models
Autor:
Aznar Suñer, Silvia, Fandos Garrido, Manel, Flores Alarcia, Òscar, Gil Royuela, Lucía, Girona Campillo, Cristina, Gros Salvat, Begoña, Illescas Fernández, Sílvia, Marzo, Núria, Noguera Fructuoso, Ingrid, Solé, Nia
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Technology and Science Education, Vol 5, Iss 2, Pp 61-63 (2015)
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
JOTSE: Journal of technology and science education; 2015: Vol.: 5 Núm.: 2
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Journal of Technology and Science Education, Vol 5, Iss 2, Pp 61-63 (2015)
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
JOTSE: Journal of technology and science education; 2015: Vol.: 5 Núm.: 2
The Organising Committee of the 8th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI) wishes to thank the Editorial Board of the Journal of Technology and Science Education (JOTSE) for publishing this special issue. Since the yea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6b4f6163b32f2bd5933e41584d74ffc5
https://hdl.handle.net/2099/16697
https://hdl.handle.net/2099/16697
Publikováno v:
RUSC: Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento; Jul2012, Vol. 9 Issue 2, p31-47, 33p, 12 Charts, 4 Graphs
Publikováno v:
Education Sciences; Nov2021, Vol. 11 Issue 11, p684, 1p
Publikováno v:
Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento; July 2012, Vol. 9 Issue: 2 p213-228, 16p