Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Flores, Jairo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avila-Mendoza, Aixa, Fúnez-Flores, Jairo I., Oliveira de Paula, Karina, Ramasubramanian, Arun
Publikováno v:
Journal of Curriculum & Pedagogy; Sep2024, Vol. 21 Issue 3, p372-387, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fúnez‐Flores, Jairo I.
Publikováno v:
Curriculum Journal; Jun2024, Vol. 35 Issue 2, p288-306, 19p
Publikováno v:
Educational Studies. Sep-Dec2022, Vol. 58 Issue 5/6, p575-580. 6p.
Publikováno v:
Educational Studies. Sep-Dec2022, Vol. 58 Issue 5/6, p596-619. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fúnez-Flores, Jairo I.
Publikováno v:
Globalisation, Societies & Education; Apr2023, Vol. 21 Issue 2, p166-186, 21p
Autor:
Fúnez-Flores, Jairo Isaac
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; Vol. 3 Núm. 9 (2018): Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; 871-884
REVUE BRÉSILIENNE DE RECHERCHE (AUTO)BIOGRAPHIQUE; Vol. 3 No 9 (2018): Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; 871-884
Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; v. 3 n. 9 (2018): Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; 871-884
Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica
Associação Brasileira de Pesquisa (Auto)Biográfica (BIOgraph)
instacron:BIO
REVUE BRÉSILIENNE DE RECHERCHE (AUTO)BIOGRAPHIQUE; Vol. 3 No 9 (2018): Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; 871-884
Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; v. 3 n. 9 (2018): Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica; 871-884
Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica
Associação Brasileira de Pesquisa (Auto)Biográfica (BIOgraph)
instacron:BIO
The article draws on Victor Turner’s (1980) heuristic concept of social drama to construct an academic drama between diverging intellectual genealogies. It reviews narrative inquiry’s intellectual history and uses a dramaturgical perspective thro
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2008 24(6):1441-1449