Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Flores, Emily K"'
Autor:
Alexander, Katelyn M., Aultman, Whitney, Burchette, Jessica, Flores, Emily K., Gray, Jeffrey, Pyanoe, Julina, Robinson, Jessica
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Flores, Emily K. *, Hess, Rick, Jr.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 September 2018 82(7)
Autor:
Al-Dahir, Sara *, Alsharif, Naser Z., Gleason, Shaun E., Tofade, Toyin, Flores, Emily K., Katz, Michael, Dornblaser, Emily K.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2017 81(9)
Autor:
Nyarambi, Dumisa, Osedeme, Fenose, Mamudu, Hadii M., Littleton, Mary A., Poole, Amy M., Blair, Cynthia, Voigt, Carl, Gregory, Rob, Drozek, David, Stewart, David W., Weierbach, Florence M., Paul, Timir K., Flores, Emily K., Wei, Holly
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; May2023, Vol. 20 Issue 9, p5660, 10p
Autor:
Bohan, KarenBeth H., Flores, Emily K., Rajab, Kalidi, Nambatya, Winnie, Nicol, Melanie R., Crowe, Susie J., Manning, Dana H., Eneh, Prosperity, Adome, Richard Odoi
Publikováno v:
JACCP: Journal of the American College of Clinical Pharmacy; Sep2020, Vol. 3 Issue 6, p1085-1096, 12p
Autor:
Flannery, Alexander H., Soric, Mate M., Benavides, Sandra, Bobbitt, Laura J., Chan, Alexandre, Crannage, Andrew J., Flores, Emily K., Gibson, Caitlin M., Gurgle, Holly E., Kolanczyk, Denise M., Merlo, Jessica R., Schwinghammer, Terry L.
Publikováno v:
JACCP: Journal of the American College of Clinical Pharmacy; Mar2020, Vol. 3 Issue 2, p455-464, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flores, Emily K.
Publikováno v:
Home Health Care Management & Practice; Aug2012, Vol. 24 Issue 4, p198-204, 7p
Autor:
Flores, Emily K, Courtney, Linsey A
Publikováno v:
International Journal of Health Sciences Education.
Objective. To design a faculty-guided international elective Advanced Pharmacy Practice Expereince (APPE) in partnership with a medical relief organization. To expose students to pharmacy-related opportunities in non-traditional settings focused on a