Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Florence, Kelly"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pakhale, Smita, Saania Tariq, Huynh, Nina, Jama, Sadia, Kaur, Tina, Charron, Catherine, Florence, Kelly, Fozia Nur, Margaret ( Ella) Bustamante-Bawagan, Bignell, Ted, Boyd, Robert, Haddad, Joanne, Kendzerska, Tetyana, Alvarez, Gonzalo
Additional file 2. Measures: Describes details on 3 measures used in study, including description, scoring and interpretation.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::416ba0ca94a3d2c3b7235c0c12728dc3
Autor:
Pakhale, Smita, Saania Tariq, Huynh, Nina, Jama, Sadia, Kaur, Tina, Charron, Catherine, Florence, Kelly, Fozia Nur, Margaret ( Ella) Bustamante-Bawagan, Bignell, Ted, Boyd, Robert, Haddad, Joanne, Kendzerska, Tetyana, Alvarez, Gonzalo
Additional file 1. General Population vs Urban Poor Population, PROMPT and CanCOLD: Shows comparison between PROMPT population and General Canadian Population, including discussion and 2 tables.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1684e5c9770edbf6e20fdca9ecc5e9b9
Autor:
Pakhale, Smita, Saania Tariq, Huynh, Nina, Jama, Sadia, Kaur, Tina, Charron, Catherine, Florence, Kelly, Fozia Nur, Margaret ( Ella) Bustamante-Bawagan, Bignell, Ted, Boyd, Robert, Haddad, Joanne, Kendzerska, Tetyana, Alvarez, Gonzalo
Additional file 3. Demographic Questionnaire: Co-designed with community peer researchers for the PROMPT project.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a41887091ae91f03d70ebafd5847c890
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.