Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Floccia C"'
Publikováno v:
Infancy. 27:1179-1196
Do words that are both associatively and taxonomically related prime each other in the infant mental lexicon? We explore the impact of these semantic relations in the emerging lexicon. Using the head-turn preference procedure, we show that 18-month-o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Floccia, C, Sambrook, T, Delle Luche, C, Kwok, R, Goslin, J, White, L, Cattani, A, Sullivan, E, Abbot-Smith, K, Krott, A, Mills, D, Rowland, C, Gervain, J, Plunkett, K
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development. 83(1)
Autor:
Floccia, C, Sambrook, T, Delle Luche, C, Kwok, R, Goslin, J, White, L, Cattani, A, Sullivan, E, Abbot-Smith, K, Krott, A, Mills, D, Rowland, C, Gervain, J, Plunkett, K
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development. 83(1)
Autor:
Floccia, C., Sambrook, T., Delle Luche, C., Kwok, R., Goslin, J., White, L., Cattani, A., Sullivan, E., Abbot-Smith, K., Krott, A., Mills, D., Rowland, C., Gervain, J., Plunkett, K.
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::16258ea3cc5449e33fb31abe95cb702e
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0000-C981-B21.11116/0000-0000-C978-721.11116/0000-0000-C979-621.11116/0000-0000-C971-E21.11116/0000-0000-C97C-321.11116/0000-0000-C97D-221.11116/0000-0000-C97E-121.11116/0000-0000-CA4F-5
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0000-C981-B21.11116/0000-0000-C978-721.11116/0000-0000-C979-621.11116/0000-0000-C971-E21.11116/0000-0000-C97C-321.11116/0000-0000-C97D-221.11116/0000-0000-C97E-121.11116/0000-0000-CA4F-5
Autor:
Floccia, C, Sambrook, T, Delle Luche, C, Kwok, R, Goslin, J, White, L, Cattani, A, Sullivan, E, Abbot-Smith, K, Krott, A, Mills, D, Rowland, C, Gervain, J, Plunkett, K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::a8318dab5de272911c98552be9b897f2
http://hdl.handle.net/11573/1638394
http://hdl.handle.net/11573/1638394
Autor:
Floccia, C, Sambrook, T, Delle Luche, C, Kwok, R, Goslin, J, White, L, Cattani, A, Sullivan, E, Abbot-Smith, K, Krott, A, Mills, D, Rowland, C, Gervain, J, Plunkett, K
The majority of the world's children grow up learning two or more languages. The study of early bilingualism is central to current psycholinguistics, offering insights into issues such as transfer and interference in development. From an applied pers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::875f457760fa67aff154113e8a9631e3
http://hdl.handle.net/11577/3323764
http://hdl.handle.net/11577/3323764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background\ud Bilingual children are under-referred due to an ostensible expectation that they lag behind their monolingual peers in their English acquisition. The recommendations of the Royal College of Speech and Language Therapists (RCSLT) state t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2001faa7af175f02ca7b4e72f3f10598