Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Flipped in virtual classroom"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-8 (2022)
Abstract Background The flipped classroom blended learning model has been proven effective in the teaching of undergraduate medical courses as shown by student acceptance and results. Since COVID-19 necessitated the application of online learning in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/617d7479e5444752bfd8be7355d5380d
Autor:
Sameh Ahmed, Shubair A. Abdulla
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 2, Pp 168-183 (2019)
This research introduces new pedagogical approach, the Virtual Flipped Classroom (VFC). The VFC is an integration of two concepts: Flipped Classroom and Virtual Classroom. It enables the teachers to teach and guide the students in applying the activi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe0191effd0f4fa395ea023a762162a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shubair Abdulla, Sameh Said Ismail
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 9, Iss 2, Pp 168-183 (2019)
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
This research introduces new pedagogical approach, the Virtual Flipped Classroom (VFC). The VFC is an integration of two concepts: Flipped Classroom and Virtual Classroom. It enables the teachers to teach and guide the students in applying the activi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e21663c1bfa2b84cc270c5affe613177
https://hdl.handle.net/2117/134428
https://hdl.handle.net/2117/134428
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.