Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Flipped Learning Model"'
Autor:
Iciar Pablo-Lerchundi, Cristina Núñez-del-Río, Ana Jiménez-Rivero, Susana Sastre-Merino, Alexandra Míguez-Souto, José Luis Martín-Núñez
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 11, Pp e21318- (2023)
The flipped learning methodology could play a key role in teacher training, as it exposes future teachers to experience this active methodology as students. With the purpose of shedding light on how students' perceptions may vary over time and how th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/693f282127f94a779a8ffa9a75b4f959
Publikováno v:
مجله علوم روانشناختی, Vol 21, Iss 120, Pp 2347-2364 (2023)
Background: students didn’t have the opportunity to engage in problem-solving and knowledge management activities in traditional teaching methods. So, it is essential to change the instructional approach in order to use the online resources and mat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c5b31abae31478fbd7e68afc3152804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPBM (Jurnal Pendidikan Bisnis dan Manajemen), Vol 6, Iss 2, Pp 54-66 (2020)
Progress in technology impacts the educational sector, which allows teachers to build interactive learning programs. The goal of this study is to investigate the use of the flipped learning model to improve student learning outcomes as the implementa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d28155417ec64a0fb40ea37d522c5b80
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 13, Iss 3, Pp 113-129 (2020)
The aim of this study is to determine the effect of teaching a learning psychology course in different ways on students’ academic success and attitudes towards the course. The experimental research method was used in this research. The participants
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b83695f88f674cafb5e47c6b899d3eed
Autor:
Şahin, Şeyma, Boyacı, Zeynep, Ökmen, Burcu, Danişman, Şahin, Hasırcı, H. Merve Eriş, Kılıç, Abdurrahman
Publikováno v:
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi / Celal Bayar University Journal of Social Sciences. 18(03):62-84
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=963405
Autor:
M. V. Voronina
Publikováno v:
Открытое образование (Москва), Vol 22, Iss 5, Pp 40-51 (2018)
The purpose of this study:– to describe the current state of affairs and the current state of theory and practice in the field of educational processes that use the “Inverted” learning concept as the basic pedagogical strategy of learning in ge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7372de8316cf4fa5b31a63f58c666737
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdurrahman Kiliç, Burcu Ökmen
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 3 300-322
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
The purpose of this study is to determine how students’ academic achievement in English lessons improved when the layered flipped learning model is used in these lessons and what the students' views about the tasks chosen and performed within the s