Zobrazeno 1 - 10
of 597
pro vyhledávání: '"Flenady V"'
Autor:
Andrews, C., Pade, A., Flenady, V., Moore, J., Tindal, K., Farrant, B., Stewart, S., Loughnan, S., Robinson, N., Oba, Y., Pollock, D.
Publikováno v:
In Women and Birth March 2024 37(2):403-409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flenady, V, Gardener, G, Ellwood, D, Coory, M, Weller, M, Warrilow, KA, Middleton, PF, Wojcieszek, AM, Groom, KM, Boyle, FM, East, C, Lawford, H, Callander, E, Said, JM, Walker, SP, Mahomed, K, Andrews, C, Gordon, A, Norman, JE, Crowther, C
OBJECTIVE: The My Baby's Movements (MBM) trial aimed to evaluate the impact on stillbirth rates of a multifaceted awareness package (the MBM intervention). DESIGN: Stepped-wedge cluster-randomised controlled trial. SETTING: Twenty-seven maternity hos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ddefad22fb897d64f30a8dbc1e3a9da0
https://hdl.handle.net/10453/166089
https://hdl.handle.net/10453/166089
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.