Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Flannery H"'
Publikováno v:
Adolescent Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 12, Pp 37-43 (2021)
Stephanie Proulx-Cabana, Terry Yvonne Segal, Anna Gregorowski, Dougal Hargreaves, Halina Flannery Paediatric and Adolescent Division, University College London Hospitals NHS Foundation Trust, London, UKCorrespondence: Stephanie Proulx-CabanaPaediatri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2460224828764f6da58ef421073529a7
Autor:
Bernardeau, M., Saxer, G., Hibberd, A.A., Shen, C., Kadekar, D., Bostick, M., Flannery, H., Marchal, L., Vinyeta, E.
Publikováno v:
In Animal - Science Proceedings August 2022 13(3):475-476
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flannery, H.
Objective: This study aimed to explore illness representations and attitudes about personal recovery in physical and mental health conditions in a lay sample. Design: 263 participants took part in an experimental study using vignettes describing the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______305::f4caa05bae5aa658d3b6210cb4a763d4
https://surrey.eprints-hosting.org/855235/
https://surrey.eprints-hosting.org/855235/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.