Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Flagg, Cody"'
Autor:
Rutherford, William A., Painter, Thomas H., Ferrenberg, Scott, Belnap, Jayne, Okin, Gregory S., Flagg, Cody, Reed, Sasha C.
Drylands represent the planet's largest terrestrial biome and evidence suggests these landscapes have large potential for creating feedbacks to future climate. Recent studies also indicate that dryland ecosystems are responding markedly to climate ch
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/623195
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623195
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
On the prediction of threshold friction velocity of wind erosion using soil reflectance spectroscopy
Autor:
Li, Junran, Flagg, Cody, Okin, Gregory S., Painter, Thomas H., Dintwe, Kebonye, Belnap, Jayne
Publikováno v:
In Aeolian Research December 2015 19 Part A:129-136
Publikováno v:
Western North American Naturalist, 2015 May 01. 75(1), 88-101.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24644506
Autor:
Reynolds, Richard L., Cattle, Stephen R., Moskowitz, Bruce M., Goldstein, Harland L., Yauk, Kimberly, Flagg, Cody B., Berquó, Thelma S., Kokaly, Raymond F., Morman, Suzette, Breit, George N.
Publikováno v:
In Aeolian Research December 2014 15:1-13
Publikováno v:
In Aeolian Research December 2014 15:31-43
Autor:
Reynolds, Richard L., Goldstein, Harland L., Moskowitz, Bruce M., Bryant, Ann C., Skiles, S. McKenzie, Kokaly, Raymond F., Flagg, Cody B., Yauk, Kimberly, Berquó, Thelma, Breit, George, Ketterer, Michael, Fernandez, Daniel, Miller, Mark E., Painter, Thomas H.
Publikováno v:
In Aeolian Research December 2014 15:73-90
This module series covers how to import, manipulate, format and plot time series data stored in .csv format in R. Originally designed to teach researchers to use NEON plant phenology and air temperature data; has been used in undergraduate classrooms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9245ffde1fbca3ca91bd3ba36ce2d314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.