Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Flach, P M"'
Autor:
Nicolau, Marcio, Tavares, Anderson R., Zhang, Zhiwei, Avelar, Pedro, Flach, João M., Lamb, Luis C., Vardi, Moshe Y.
Computational learning theory states that many classes of boolean formulas are learnable in polynomial time. This paper addresses the understudied subject of how, in practice, such formulas can be learned by deep neural networks. Specifically, we ana
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.05908
Autor:
Hampton, Andrew, Bhatt, Shreyansh, Smith, Alan, Brunn, Jeremy, Purohit, Hemant, Shalin, Valerie L., Flach, John M., Sheth, Amit P.
This paper details the creation and use of a massive (over 32,000 messages) artificially constructed 'Twitter' microblog stream for a regional emergency preparedness functional exercise. By combining microblog conversion, manual production, and a con
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1503.00760
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rayo, Michael F., Cooke, Nancy J., Flach, John M., Hoffman, Robert R., Smith, Philip J., Woods, David D.
Publikováno v:
Proceedings of the Human Factors and Ergonomics Society Annual Meeting; September 2023, Vol. 67 Issue: 1 p183-186, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flach, John M.
Publikováno v:
Proceedings of the International Symposium of Human Factors and Ergonomics in Healthcare; September 2022, Vol. 11 Issue: 1 p109-112, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.