Zobrazeno 1 - 10
of 7 282
pro vyhledávání: '"Five Cs"'
Autor:
Tina Pivec
Publikováno v:
Youth, Vol 4, Iss 1, Pp 191-213 (2024)
Tailored interventions within the school context can promote the Five Cs of positive youth development—competence, confidence, character, caring, and connection—thus aiding in mitigating behaviours such as bullying. This study aimed to evaluate t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98a695e3e67049d5a76037b0c85f4bf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Sara K.1 (AUTHOR) sara.johnson@tufts.edu, Ettekal, Andrea Vest2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Research on Adolescence (Wiley-Blackwell). Jun2023, Vol. 33 Issue 2, p656-679. 24p.
Autor:
Laura Stack, MBA, CSP
Would you like to learn how to get decision makers to read your documents? Would you like your materials to be placed at the top of the stack? Now you can! Learn from Laura Stack, the author of several published books, as she offers sage advice for s
Autor:
Ezekiel Oseni
Publikováno v:
International Journal of Economics and Financial Issues, Vol 13, Iss 4 (2023)
Credit evaluation and decision like any investment decision requires utmost due diligence from the decision makers to avoid high default rates. It is expected of the lender to apply caution all the way by eliminating all forms of asymmetry informatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db46b1cae8e2477d9d49237716a19069
Autor:
Geldhof, G. John1 john.geldhof@oregonstate.edu, Hull, Darrell M.2 darrell.hull@unt.edu, Bowers, Edmond P.3 edmondb@clemson.edu, Powell, Marvin G.4 mpowel11@gmu.edu, de Mont Serrat Lopes, Sandro Wendell5 sandrowendell@hotmail.com, Näslund-Hadley, Emma I.6 emman@iadb.org
Publikováno v:
Caribbean Journal of Psychology. 2020, Vol. 12 Issue 2, p82-102. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Ners, Vol 17, Iss 2, Pp 161-167 (2022)
Introduction: Philosophical viewpoints from the first-hand source regarded as the best inception of COVID-19 knowledge are not widely explored. Humanity’s understanding grounded on experiences becomes substantial only when stringent documentation o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6aab34acb44e4954a987b2e7530fcbea