Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Fitzsimons, G. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Money is a unique resource that provides considerable freedom and options to consumers. Restrictions on money may have a broader impact on consumers than similar restrictions to other desirable resources. In the first two studies, we show that within
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::2863c4854d2a13a30708b5b0ad09452e
https://hal.science/hal-03422324
https://hal.science/hal-03422324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitzsimons GJ; Marketing Department, Wharton School, University of Pennsylvania, Philadelphia 19104-6371, USA. gavan@wharton.upenn.edu, Williams P
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Applied [J Exp Psychol Appl] 2000 Sep; Vol. 6 (3), pp. 195-206.