Zobrazeno 1 - 10
of 415
pro vyhledávání: '"Fitzpatrick, S. L."'
Autor:
Rubin, R. R., Peyrot, M., Wang, N.-Y., Coughlin, J. W., Jerome, G. J., Fitzpatrick, S. L., Bennett, W. L., Dalcin, A., Daumit, G., Durkin, N., Chang, Y.-T., Yeh, H.-C., Louis, T. A., Appel, L. J.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2013 Nov 01. 22(9), 2389-2398.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24725462
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluation of a New Adolescent Social Communication Assessment: The Transition Pragmatics Interview.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2024, Vol. 67, p2353-2366. 14p.
Autor:
Woods SB; Department of Family and Community Medicine, University of Texas Southwestern Medical Center, Dallas, Texas, USA., Udezi V; Department of Family and Community Medicine, University of Texas Southwestern Medical Center, Dallas, Texas, USA., Roberson PNE; College of Nursing, University of Tennessee Knoxville, Knoxville, Tennessee, USA., Arnold EM; Department of Family and Community Medicine, University of Texas Southwestern Medical Center, Dallas, Texas, USA., Nesbitt S; Departments of Internal Medicine and Cardiology, University of Texas Southwestern Medical Center, Dallas, Texas, USA., Hiefner A; Department of Family and Community Medicine, University of Texas Southwestern Medical Center, Dallas, Texas, USA.
Publikováno v:
Family process [Fam Process] 2024 Jun; Vol. 63 (2), pp. 731-748. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 18.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SIAM Journal on Discrete Mathematics; 2005, Vol. 18 Issue 4, p679, 18p
Autor:
Abdul‐Ghani, Sarah1 (AUTHOR) sarah.a.abdulghani@gmail.com, Lathan, Emma C.1 (AUTHOR), Miao, Amanda1 (AUTHOR), Gibbons, Rebecca1 (AUTHOR), Eghbalzad, Leyla2 (AUTHOR), Powers, Abigail1 (AUTHOR), Fani, Negar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mental Health Science. Dec2023, Vol. 1 Issue 4, p222-230. 9p.