Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Fitchett, James"'
Autor:
Cronin, James1 (AUTHOR) j.cronin@lancaster.ac.uk, Fitchett, James2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Feb2022, Vol. 38 Issue 1/2, p127-144. 18p.
Autor:
Fitchett, James1 (AUTHOR), Cronin, James2 (AUTHOR) j.cronin@lancaster.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Feb2022, Vol. 38 Issue 1/2, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cronin, James1 (AUTHOR) j.cronin@lancaster.ac.uk, Fitchett, James2 (AUTHOR) j.fitchett@le.ac.uk, Coffin, Jack3 (AUTHOR) jack.coffin@manchester.ac.uk
Publikováno v:
Marketing Theory. Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p525-544. 20p.
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research January 2021 86
Autor:
Fitchett, James A.
Marketing theory has traditionally sought explanation of commodity consumption based upon psychological and economic assumptions of needs, utility and exchange value, a paradigm of understanding that is becoming increasingly problematic. An alternati
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.244665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patsiaouras, Georgios1 (AUTHOR) gp83@le.ac.uk, Fitchett, James1 (AUTHOR) j.fitchett@le.ac.uk, Saren, Michael1 (AUTHOR) majs1@le.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Feb2014, Vol. 30 Issue 1-2, p117-137. 21p.
Autor:
Patsiaouras, Georgios1 gp83@leicester.ac.uk, Fitchett, James A.1 jaf30@le.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Sep2009, Vol. 25 Issue 7-8, p729-744. 16p.