Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Fisk, J. Nick"'
Autor:
Tocco, Audrey, Narla, Avaneesh, Giardina, Elizabeth, Hughes, Erin, Ab Latif, Faqryza, Wooten, Heath J., Fisk, J. Nick, Baker, Jennie, Simmons, Jonathan, Lue, Kristyn, Leaym-Fernandez, Melissa, Low, Natalie, Cheek, Ryan, Prado, Samantha, Silva-Enos, Sandra, Kelley, Shannon, Bluth, Stacy, Vilma, Taneisha, Hice-Fromille, Theresa, Lee, Alexandra, Athnos, April, Kou-Herrema, Tianyi, Hunt, Seth, Searle, Ellen, Oshima, Emile, Wilkins, Olivia, Marinho, Nathalie, Langley, Matthew, Rawal, Hima, Parker, Harrison
Publikováno v:
Exploring How We Teach
This book combines the knowledge of 30 graduate student instructors sharing about how they teach and how they’ve learned how to teach.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b8c185c9577ce7b238d2352a2f89ff2c
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/1
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/1
Autor:
Fisk, J. Nick
Publikováno v:
Exploring How We Teach
Graduate instructors are awkwardly situated in the academy, which shapes their agency in teaching effectively and developing their own teaching practice. Evidence is a potentially fraught construct that is nonetheless necessary and accepted in the ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::f833ca4f8eb6fa2aab5ce1bee7e416a4
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/14
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dornburg, Alex1 alex.dornburg@naturalsciences.org, Fisk, J. Nick2, Tamagnan, Jules3, Townsend, Jeffrey P.2,4,5
Publikováno v:
BMC Evolutionary Biology. 12/1/2016, Vol. 16, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fisk, J. Nick
Publikováno v:
Azahares; 2019, p35-35, 1p
Autor:
Fisk, J. Nick
Publikováno v:
Azahares; 2019, p34-34, 1p