Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Fish I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shoichet, Brian, Barelier, S, Eidam, O, Fish, I, Hollander, J, Figaroa, F, Nachane, R, Irwin, JJ, Shoichet, BK, Siegal, G
Publikováno v:
Shoichet, Brian; Barelier, S; Eidam, O; Fish, I; Hollander, J; Figaroa, F; et al.(2014). Increasing chemical space coverage by combining empirical and computational fragment screens. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
Most libraries for fragment-based drug discovery are restricted to 1,000-10,000 compounds, but over 500,000 fragments are commercially available and potentially accessible by virtual screening. Whether this larger set would increase chemotype coverag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::c004eac8d709504245dc55cd858d1f33
http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.