Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Fisch, Shalom"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fisch, Shalom M., Fletcher, Katelyn, Abdurokhmonova, Gavkhar, Davis, Lacy, Fisch, Nachum, Fisch, Susan R. D., Jurist, Melissa, Kestin, Randi, Pesch, Annelise, Seguì, Ivelisse, Shulman, Jennifer, Silton, Nava, Tomforde, Jennifer, Volpe, Carolyn, Wright, Charlotte Anne, Hirsh-Pasek, Kathy
Publikováno v:
Journal of Children & Media; Aug2024, Vol. 18 Issue 3, p334-350, 17p
Autor:
Fletcher, Katelyn, Fisch, Shalom, Hirsh-Pasek, Kathy, Pesch, Annelise, Wright, Charlotte, Abdurokhmonova, Gavkhar, Tomforde, Jennifer, Volpe, Carolyn, Fisch, Susan
Children exposed to playful learning curricula in classrooms have better outcomes in social skills, academic outcomes, and school readiness. Although we know that children can learn from watching television programs, whether or not watching a playful
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfd0357ccf03eae45ecd618f154c0741
Autor:
Fisch, Shalom M., author, Lesh, Richard, author, Motoki, Elizabeth, author, Crespo, Sandra, author, Melfi, Vincent, author
Publikováno v:
Learning by Playing : Video Gaming in Education, 2014, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:osobl/9780199896646.003.0014
Autor:
Fisch, Shalom M.
Publikováno v:
In Cognitive Development in Digital Contexts 2017:217-234
Autor:
Fisch, Shalom M.1 (AUTHOR), Lesh, Richard2 (AUTHOR), Motoki, Elizabeth2 (AUTHOR), Crespo, Sandra3 (AUTHOR), Melfi, Vincent3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development Perspectives. Jun2011, Vol. 5 Issue 2, p88-92. 5p.
Autor:
Fisch, Shalom M., McCann, Susan K.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 1993 Jan 01. 41(3), 103-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30218390