Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"First principle of instruction"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The aim of this study was to examine the effects of content and language integrated learning (CLIL) designed according to the First Principle of Instruction (FPI). Fifteen hours Japanese CLIL course was implemented. A total of 16 university students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::749415507b3b9cc2de64558c874e9666
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1575165/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-1575165/v1
Publikováno v:
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition & Exploratory Learning in Digital Age; 2018, p201-207, 7p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-28 (2023)
Abstract The aim of this study was to examine the effects of Content and Language Integrated Learning (CLIL) designed according to the First Principles of Instruction (FPI). A 15-h Japanese CLIL course was implemented. A total of 16 university studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d1bdf0071e844d5993c30c2868d3c80
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1315:012022
The self determination theory is the ability that allows an individual to choose and have several choices to determine an action. The problems experienced by the students related to SDT are the decreasing motivation of students to develop themselves,
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HAO, Hao
Publikováno v:
飛梅論集. 22:35-52
This study designed a Japanese foreign language learning (JFL) class using the first principle of instruction (FPI) and examined the effectiveness of the course and the improvement in the students’ writing ability. The relationship between each ele
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2019, Vol. 1315 Issue 1, p1-1, 1p
Autor:
Frick, Theodore W.1 (AUTHOR) frick@indiana.edu, Myers, Rodney D.2 (AUTHOR), Dagli, Cesur3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Technology Research & Development. Feb2022, Vol. 70 Issue 1, p1-29. 29p.