Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Firoozi, Tahereh"'
Video violence recognition based on deep learning concerns accurate yet scalable human violence recognition. Currently, most state-of-the-art video violence recognition studies use CNN-based models to represent and categorize videos. However, recent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.03108
Research on automated essay scoring has become increasing important because it serves as a method for evaluating students' written-responses at scale. Scalable methods for scoring written responses are needed as students migrate to online learning en
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.00628
Evaluating the readability of a text can significantly facilitate the precise expression of information in written form. The formulation of text readability assessment involves the identification of meaningful properties of the text regardless of its
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.05957
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 12/13/2024, Vol. 3 Issue 12, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Firoozi, Tahereh
The automated scoring of student essays is now recognized as a significant development in both the research and practice of educational testing. The majority of the published studies on automated essay scoring (AES) focus on outcomes in English. Stud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e6705e729f2684a4ab5b49a990b32ca5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:193-200
Publikováno v:
Journal of Teacher Education; May2023, Vol. 74 Issue 3, p260-273, 14p