Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Firmender, Janine M."'
Publikováno v:
Journal of Advanced Academics. Aug2014, Vol. 25 Issue 3, p214-236. 23p. 5 Charts.
Autor:
Casa, Tutita M., MacSwan, Juliana R., LaMonica, Kara E., Colonnese, Madelyn W., Firmender, Janine M.
Publikováno v:
School Science & Mathematics; Apr2019, Vol. 119 Issue 4, p176-189, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Firmender, Janine M., Dilley, Anna, Amspaugh, Christina, Field, Kathryn, LeMay, Steven, Casa, Tutita M.
Publikováno v:
Gifted Child Today; Oct2017, Vol. 40 Issue 4, p205-211, 7p, 3 Diagrams, 1 Chart
WRITE ON: Promote students' reasoning with different types of and purposes for mathematical writing.
Autor:
Firmender, Janine M.1 janine.firmender@sju.edu, Casa, Tutita M.2 tutita.casa@uconn.edu, Colonnese, Madelynn W.3 mcolonn1@uncc.edu
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics. Oct2017, Vol. 24 Issue 2, p84-92. 9p.
Autor:
Powell, Sarah R., Hebert, Michael A., Cohen, Jeremy A., Casa, Tutita M., Firmender, Janine M.
Publikováno v:
Journal of Writing Research; Feb2017, Vol. 8 Issue 3, p493-526, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Firmender, Janine M., Dilley, Anna, Amspaugh, Christina, Field, Kathryn, LeMay, Steven, Casa, Tutita M.
Publikováno v:
Gifted Child Today; October 2017, Vol. 40 Issue: 4 p205-211, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.