Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Firestone J"'
Publikováno v:
Science Activities; 2024, Vol. 61 Issue 4, p180-193, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, 1993 Dec . 262(5141), 1832-1837.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2882818
Autor:
Tupai-Firestone, R., Faeamani, G., Okiakama, E., Funaki, T., Henry, A., Prapavessis, D., Masaga, J., Firestone, J., Tiatia-Seath, J., Anna Matheson, Brown, B., Schleser, M., Kaholokula, K., Ing, C., Borman, B., Ellison-Loschmann, L.
Publikováno v:
N Z Med J
Victoria University of Wellington Elements
Victoria University of Wellington Elements
AIM: Using a co-design approach, we describe exploratory findings of a community-based intervention to mobilise Pasifika communities into action, with the intent of reducing the risk factors of prediabetes. METHOD: A group of 25 Pasifika youth aged 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::034781738f17f085034ac8f689a57759
https://europepmc.org/articles/PMC8816523/
https://europepmc.org/articles/PMC8816523/
Autor:
Hoen, B, Firestone, J, Rand, J, Elliot, D, Hübner, G, Pohl, J, Wiser, R, Lantz, E, Haac, TR, Kaliski, K
Experts predict continuing deployment of wind turbines in the United States, which will create more interactions between turbines and surrounding communities. Policymakers can benefit from analyses of existing wind projects that enable them to better
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::746e0e9a7723c75dae49e64604f44036
https://escholarship.org/uc/item/1j76697k
https://escholarship.org/uc/item/1j76697k
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.