Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Finzer, William"'
Text provides a compelling example of unstructured data that can be used to motivate and explore classification problems. Challenges arise regarding the representation of features of text and student linkage between text representations as character
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.01292
The world is full of text data, yet text analytics has not traditionally played a large part in statistics education. We consider four different ways to provide students with opportunities to explore whether email messages are unwanted correspondence
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.07389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Finzer, William F., Bennett, Dan S.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 1995 May 01. 88(5), 428-431.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27969378
Autor:
Finzer, William F.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 1995 Sep 01. 88(6), 475-477.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27969414
Publikováno v:
Science Teacher; Aug2018, Vol. 86 Issue 1, p28-34, 7p
Publikováno v:
Statistics Education Research Journal; Nov2017, Vol. 16 Issue 2, p191-212, 22p, 1 Color Photograph, 9 Diagrams, 5 Charts, 1 Graph
Autor:
Finzer, William
Publikováno v:
Proceedings of the 12th International Congress on Mathematical Education; 2015, p633-637, 5p
Autor:
Finzer, William
Publikováno v:
Mit Werkzeugen Mathematik und Stochastik Iernen - Using Tools for Learning Mathematics & Statistics; 2014, p71-84, 14p