Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Finnbogason, Gunnar E"'
Publikováno v:
Usuteaduslik Ajakiri / Theological Journal. (1 (69)):93-109
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=443023
Eitt af meginmarkmiðum núgildandi aðalnámskrár (Mennta- og menningarmálaráðuneytið, 2011/2013) er að búa nemendur undir þátttöku í lýðræðislegu samfélagi. Samkvæmt þessu á grunnskólinn að vera sá staður sem veitir nemendum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::c4cd6d266d712a5bdda46a126fb1b3f5
https://hdl.handle.net/20.500.11815/603
https://hdl.handle.net/20.500.11815/603
Publikováno v:
Religion & Education; Oct2020, Vol. 47 Issue 4, p3-25, 23p
Autor:
Brante, Göran, Claesson, Silwa, Dimenäs, Jörgen, Erlandson, Peter, Finnbogason, Gunnar E., Hansén, Sven-Erik, Lilja, Annika, Midtsundstad, Jorunn H., Strandler, Ola, Werler, Tobias
Publisher's print
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3712::58fec65c93ad0ffa55a6b78ba2c23288
https://hdl.handle.net/20.500.11815/425
https://hdl.handle.net/20.500.11815/425
Friendship, diversity and fear. Young people´s life views and life values in a multicultural society
This article introduces initial findings from a study on young people‘s (18 years and older) life views and life values in Iceland. The research project is located within a broad theoretical framework and uses interdisciplinary approaches of religi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0087240ea75a52a4bb829dce022b2edf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-36698
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-36698
Publikováno v:
Icelandic Journal of Education / Timarit um Uppeldi og Menntun; 2016, Vol. 25 Issue 2, p219-238, 20p
Publikováno v:
Theological Journal / Usuteaduslik Ajakiri; 2016, Vol. 69 Issue 1, p93-109, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Netla: Online Journal on Pedagogy & Education; 2014, p1-23, 23p
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research; Sep2002, Vol. 46 Issue 3, p265-282, 18p