Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Finn, Elizabeth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Negatively Disinhibited Online Communication: The Role of Visual Anonymity and Public Self-Awareness
Autor:
Finn, Elizabeth M.
Visual anonymity is often thought to contribute to negative disinhibition and anti-social behavior online (Lapidot-Lefler & Barak, 2012; Halpern & Gibbs, 2013) because it has been associated with similar behavior in the physical world (Zimbardo, 1969
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1461142960
Autor:
Finn, Elizabeth H., Pegoraro, Gianluca, Brandão, Hugo B., Valton, Anne-Laure, Oomen, Marlies E., Dekker, Job, Mirny, Leonid, Misteli, Tom
Publikováno v:
In Cell 7 March 2019 176(6):1502-1515
Autor:
Finn, Elizabeth H.1 (AUTHOR) elizabeth-finn@omrf.org, Misteli, Tom2 (AUTHOR) elizabeth-finn@omrf.org
Publikováno v:
PLoS Genetics. 10/7/2022, Vol. 18 Issue 10, p1-25. 25p.
Autor:
Kieffer-Kwon, Kyong-Rim, Nimura, Keisuke, Rao, Suhas S.P., Xu, Jianliang, Jung, Seolkyoung, Pekowska, Aleksandra, Dose, Marei, Stevens, Evan, Mathe, Ewy, Dong, Peng, Huang, Su-Chen, Ricci, Maria Aurelia, Baranello, Laura, Zheng, Ying, Tomassoni Ardori, Francesco, Resch, Wolfgang, Stavreva, Diana, Nelson, Steevenson, McAndrew, Michael, Casellas, Adriel, Finn, Elizabeth, Gregory, Charles, St. Hilaire, Brian Glenn, Johnson, Steven M., Dubois, Wendy, Cosma, Maria Pia, Batchelor, Eric, Levens, David, Phair, Robert D., Misteli, Tom, Tessarollo, Lino, Hager, Gordon, Lakadamyali, Melike, Liu, Zhe, Floer, Monique, Shroff, Hari, Aiden, Erez Lieberman, Casellas, Rafael
Publikováno v:
In Molecular Cell 17 August 2017 67(4):566-578
Publikováno v:
In Methods 1 July 2017 123:47-55
Publikováno v:
In Developmental Biology 1 June 2014 390(1):80-92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.