Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Findlen, Ursula M."'
Autor:
Findlen, Ursula M.1 ursula.findlen@nationwidechildrens.org, Gerth, Holly1,2, Zemba, Angie1, Schuller, Nicole1, Guerra, Gina1, Vaughan, Chloe1, Brimmer, Madeline1, Benedict, Jason3
Publikováno v:
American Journal of Audiology. Jun2024, Vol. 33 Issue 2, p369-378. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Findlen, Ursula M.
Dichotic speech detection, identification, and recognition were evaluated using speech stimuli with varied in the amount of lexical content in order to examine lexical effects on performance characteristics measured in dichotic tasks. Data was collec
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1251305348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Macielak, Robert J., Mattingly, Jameson K., Findlen, Ursula M., Moberly, Aaron C., Malhotra, Prashant S., Adunka, Oliver F.
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology May 2019 120:25-29
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology January 2019 116:141-146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Findlen, Ursula M.1,2 ursula.findlen@nationwidechildrens.org, Benedict, Jason1,3, Agrawal, Smita4
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Feb2022, Vol. 65 Issue 2, p797-815. 19p. 3 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reed, Jessa, Findlen, Ursula M., Davenport, Carrie, Deconde Johnson, Cheryl, Sentelik, Maria, Spangler, Carrie, Steuerwald, Wendy, Houston, Derek
Publikováno v:
Journal of Early Hearing Detection and Intervention
The network of early intervention (EI) for families with children who are deaf or hard of hearing (D/HH) consists of multiple professionals that partner with parents. As part of a community collaborative initiative, diverse perspectives were gathered
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff804f7ec80660822d0a9c1c51404c3e
https://digitalcommons.usu.edu/context/jehdi/article/1199/viewcontent/1199_Reed_p_22_34.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/jehdi/article/1199/viewcontent/1199_Reed_p_22_34.pdf