Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Findlay, Leanne"'
Autor:
Findlay, Leanne, Arim, Rubab, Frank, Kristyn, Melvin, Alexandria, Bleakney, Amanda, Kumar, Mohan
Publikováno v:
International Indigenous Policy Journal, 2023 Dec 01. 14(3), 1-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48767510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kingsbury, Mila, Findlay, Leanne
Publikováno v:
Health Reports; Nov2024, Vol. 35 Issue 11, p12-22, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Findlay, Leanne
Publikováno v:
ProQuest Full Text.
Thesis (Ph.D.) - Carleton University, 2006.
Includes bibliographical references (p. 128-154). Also available in electronic format on the Internet.
Includes bibliographical references (p. 128-154). Also available in electronic format on the Internet.
Autor:
Findlay, Leanne C.
Expectations for performance, such as an expectation set by within team order in gymnastics (Scheer & Ansorge, 1975; 1980), have been shown to create a non-performance bias in terms of sport performance evaluation. Plessner (1999) found such a bias t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/9076
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramey, Heather L., Rose-Krasnor, Linda, Busseri, Michael A., Gadbois, Shannon, Bowker, Anne, Findlay, Leanne
Publikováno v:
In Journal of Adolescence December 2015 45:237-249
Autor:
Heidinger, Loanna1 (AUTHOR), Findlay, Leanne C.1 (AUTHOR) Leanne.findlay@canada.ca, Guèvremont, Anne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Child Care & Education Policy. 6/16/2021, Vol. 15 Issue 1, p1-9. 9p.