Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Finch, Maida A."'
Publikováno v:
Journal of Education Finance, 2016 Jul 01. 42(1), 28-48.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44162573
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2013 Jun 01. 35(2), 157-178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43773426
Autor:
Finch, Maida A.
Publikováno v:
Peabody Journal of Education, 2012 Jan 01. 87(5), 576-592.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41725459
Autor:
Finch, Maida A.
Publikováno v:
Science Scope, 2003 Jan 01. 26(4), 47-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43179114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Finch, Maida
Publikováno v:
Impacting Education; 2022, Vol. 7 Issue 3, p1-10, 10p
Publikováno v:
Leadership & Policy in Schools; Jul-Sep2019, Vol. 18 Issue 3, p305-324, 20p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Finch, Maida Alice
Race to the Top is a new policy lever in the struggle for authority in educational governance among various levels of government, and it provides an opportunity to examine the state-level policymaking context. Tennessee passed comprehensive education
Autor:
Engel, Mimi, Finch, Maida A.
Publikováno v:
Leadership & Policy in Schools; Jan-Mar2015, Vol. 14 Issue 1, p12-41, 30p