Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Fife S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This narrative literature review focuses on family factors that might be amenable to intervention using family therapy (n=126). Domains of interest include parent/child interactions, inter-parental relationships, child characteristics, parental chara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c5fd41c5b813a2955945a4cd09090834
Autor:
Stewart, D, Burrow, H, Duckworth, A, Dhillon, J, Fife, S, Kelly, S, Marsh-Picksley, S, Massey, Emma, O'Sullivan, J, Qureshi, M, Wright, S, Bowers, L
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Nursing, 24(1), 82-90
Therapeutic and informal interactions with nurses are integral to the quality of care that psychiatric patients receive. How well these interactions are performed, and their impact on the experience and outcomes of inpatient care, have not been subje
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d1398dc249b38b571a7ee0100dbfa2cc
https://pure.eur.nl/en/publications/42030720-18a1-4275-b208-b090f6885300
https://pure.eur.nl/en/publications/42030720-18a1-4275-b208-b090f6885300
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.