Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Fields, Laurie"'
Autor:
Patel, Sita G., Staudenmeyer, Anna H., Wickham, Robert, Firmender, William M., Fields, Laurie, Miller, Alisa B.
Publikováno v:
In International Journal of Intercultural Relations September 2017 60:120-131
Autor:
Fields, Laurie1 (AUTHOR) laurie.fields@ucsf.edu, Young, Dmitri A.1,2 (AUTHOR), Patel, Anushka R.1,3 (AUTHOR), Munroe, Cat4,5 (AUTHOR), Shumway, Martha1 (AUTHOR), Bell, Shannon6 (AUTHOR), Richer, Laurie A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology. 2022, Vol. 13 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Adolescence December 1999 22(6):867-880
Autor:
Siegel, Wayne G, Muñoz, Ricardo F, Sorensen, James L, Areán, Patricia A, Lieberman, Alicia F, Fields, Laurie, Gruber, Valerie A, Hall, Sharon M, Kramer, Joel H, Leykin, Yan, McBurnett, Keith, McQuaid, John R, Pfiffner, Linda J, Prochaska, Judith J, Scheidt, Susan D, Shumway, Martha, Tsoh, Janice Y, Van Horn, Patricia, Sosa, Hugo, McNiel, Dale E
Publikováno v:
Training and Education in Professional Psychology, vol 9, iss 2
Clinical psychology training for research-oriented scientist-practitioners tends to have a gap in research training during the predoctoral internship year. In 1982, the Clinical Psychology Training Program (CPTP) at the University of California, San
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d6b22612e4acba5b47e4450ee6cbb03c
https://escholarship.org/uc/item/6t9127r6
https://escholarship.org/uc/item/6t9127r6
Autor:
Fudala, Paul J., Fields, Laurie
Publikováno v:
Journal of American College Health. May1994, Vol. 42 Issue 6, p267. 4p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leamon, Martin H., Fields, Laurie
Publikováno v:
Teaching & Learning in Medicine; Spring2005, Vol. 17 Issue 2, p119-129, 11p
Publikováno v:
Academic Psychiatry; Fall2001, Vol. 25 Issue 3, p167-172, 6p