Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Field, M. H."'
Autor:
Field, M. H.
There was a need to consider the use of ICT for second language learning in other cultures. In this study, Japan was chosen because it provided a rich context where cultural obligations have been demonstrated to be paramount in face-to-face interacti
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.599007
Autor:
Horton, A., Keen, D. H., Field, M. H., Robinson, J. E., Coope, G. R., Currant, A. P., Graham, D. K., Green, C. P., Phillips, L. M.
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 1992 Oct . 338(1284), 131-164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/55676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Field, M. H.
Publikováno v:
International Journal of Learning. 16(3):59-68
This paper continues a discussion on the iterative process of creating interdisciplinary practices in higher education (HE). One of the emerging trends in HE is the desire to create “world-class” research institutions. However, what is often over
Autor:
Field, M. H.
Publikováno v:
Education Across Borders: Politics, Policy and Legislative Action, Ch.1. :1-18
This chapter discusses higher education trends and practices and introduces the volume in which it is situated.
Autor:
Crawford, Michael, Field, M. H.
Publikováno v:
Education Across Borders: Politics, Policy and Legislative Action, Ch.13. :199-214
This paper analyzes a Japanese HE case that has been established as part of the directive from MEXT to "internationalize" HE in Japan. Of particular focus is the state of regional universities in the across-border HE market.
Publikováno v:
Ed-Media World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia & Telecommunications, Vienna, Austria, Best Practices. :84-89
In this paper we discuss the continuing, iterative process of creating an inter-disciplinary course linking Communication and Design Technology. Although technology is an integral component of the university’s vision for current and future curricul
Autor:
Frank, Ian, Field, M. H.
Publikováno v:
The International Journal of Learning. 14(9):83-92
This paper highlights the Japanese notion of koto, focusing especially on how it can be useful in thinking about education. One meaning of koto is simply “thing”, but there is a deeper nuance with no direct equivalent in English. Koto can simulta