Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Field, J.C."'
Autor:
Link, J.S., Ihde, T.F., Harvey, C.J., Gaichas, S.K., Field, J.C., Brodziak, J.K.T., Townsend, H.M., Peterman, R.M.
Publikováno v:
In Progress in Oceanography September 2012 102:102-114
Autor:
Rusnak, T., Azarcoya-Barrera, J., Wollin, B., Makarowski, A., Nelson, R., Field, J.C., Jacobs, L.R., Richard, C.
Publikováno v:
In The Journal of Nutrition January 2024 154(1):284-284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Progress in Oceanography 2006 68(2):238-270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
It is often the case that good teachers just “intuitively” know how to teach. Whilst that may be true, there is now a greater need to understand the various processes that underpin both the ways in which a curriculum is delivered, and the way in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a1c8832d2853ca65aa167f36b6cb7cfc
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2990433
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2990433