Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Fiedler, Sonja"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2020 Nov 01. 82(9), 606-613.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48734708
Autor:
Hofmann, Isabel, Kemter, Elisabeth, Fiedler, Sonja, Theobalt, Natalie, Fonteyne, Lina, Wolf, Eckhard, Wanke, Rüdiger, Blutke, Andreas
Publikováno v:
In Journal of Neuroscience Methods 1 September 2021 361
Autor:
Fiedler, Sonja1 (AUTHOR) Sonja.Fiedler@patho.vetmed.uni-muenchen.de, Schrader, Hannah2 (AUTHOR), Theobalt, Natalie1 (AUTHOR), Hofmann, Isabel1 (AUTHOR), Geiger, Tobias2 (AUTHOR), Arndt, Daniela2 (AUTHOR), Wanke, Rüdiger1 (AUTHOR), Schwaiger, Julia2 (AUTHOR), Blutke, Andreas1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/13/2023, Vol. 18 Issue 7, p1-10. 10p.
Autor:
Fiedler, Sonja1 (AUTHOR), Wünnemann, Hannah2 (AUTHOR), Hofmann, Isabel1 (AUTHOR), Theobalt, Natalie1 (AUTHOR), Feuchtinger, Annette3 (AUTHOR), Walch, Axel3 (AUTHOR), Schwaiger, Julia2 (AUTHOR), Wanke, Rüdiger1 (AUTHOR), Blutke, Andreas3 (AUTHOR) andreas.parzefall@helmholtz-muenchen.de
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/9/2020, Issue 15, p1-47. 47p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Veterinary Record Case Reports; Dec2022, Vol. 10 Issue 4, p1-5, 5p
Publikováno v:
Discover Sustainability
Discover Sustainability, Vol 2, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Discover Sustainability, Vol 2, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Promoting sustainable lifestyles through Education for Sustainable Development (ESD) is part of the UN’s Agenda 2030. Earlier empirical studies proved direct interactions with and in natural environments to be effective ESD methods. Pandemic-relate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::7c66f1105e67ca673f6310aa8948f836
https://opus.bibliothek.uni-wuerzburg.de/frontdoor/index/index/docId/26157
https://opus.bibliothek.uni-wuerzburg.de/frontdoor/index/index/docId/26157