Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"FiY1"'
Publikováno v:
Medical Teacher. Jun2022, Vol. 44 Issue 6, p622-628. 7p.
Autor:
Jones, Imogen1 imogenjones@doctors.org.uk, Neal-Smith, Gregory2
Publikováno v:
Clinical Medicine. May2021, Vol. 21 Issue 3, pe269-e271. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Moore, C J S, Blencowe, N S, Hollen, L I & van Hamel, C 2021, ' Interim Foundation Year One (FiY1) and preparedness for foundation year 1 : A national survey of UK foundation doctors ', Medical Teacher . https://doi.org/10.1080/0142159X.2021.2015065
BackgroundInduction programmes aim to ease the transition from medical student to doctor. The interim foundation year 1 (FiY1) placement, introduced in the first COVID-19 wave, provided experience in advance of the Foundation Year 1 (FY1) start in Au
Autor:
Tam C; Medical student at Cambridge University, Cambridge, UK.
Publikováno v:
Medical teacher [Med Teach] 2022 Sep 27, pp. 1. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 27.
Autor:
Claudia Tam
Publikováno v:
Medical teacher.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gregory Neal-Smith, Imogen Jones
Publikováno v:
Clin Med (Lond)
During the COVID-19 pandemic, many final-year medical students were qualified early with the voluntary option to join the workforce as foundation interim year 1 (FiY1) doctors. In this column, a foundation year 1 (FY1) doctor reflects on their FiY1 e
Autor:
Youssef, Sofian1 (AUTHOR) sofian_y@hotmail.co.uk, Zaidi, Syed1 (AUTHOR), Shrestha, Sandesh2 (AUTHOR), Varghese, Christy1 (AUTHOR), Rajagopalan, Sriram1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec2020, Vol. 25 Issue 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Abstracts.
The FiY1 cohort was nationally implemented to bolster an already pressured health-service for the COVID-19 pandemic. Existing trainee programme templates (such as Foundation Year 1) were inapplicable. Realising this a volunteer team of trainees stepp