Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Fhloinn, Eabhnat Ní"'
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Oct2024, Vol. 55 Issue 10, p2670-2688, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fitzsimons, Aidan ORCID: 0000-0001-9705-3341 and Ní Fhloinn, Eabhnat ORCID: 0000-0002-3840-2115 (2022) Problem-solving Potential (PsP) in the regular mathematics classroom. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24-25 June 2022, Dublin.
Fitzsimons, Aidan ORCID: 0000-0001-9705-3341 and Ní Fhloinn, Eabhnat ORCID: 0000-0002-3840-2115 (2022) Problem-solving potential (PsP) in the regular mathematics classroom. In: SMEC-Science and Maths Education Conference 2022, 24-25 June 2022, Dublin.
Fitzsimons, Aidan ORCID: 0000-0001-9705-3341
A student’s Problem-solving Potential (PsP) is defined by their mindset, their mathematical resilience, and the problem-solving skills they possess. This triad construct of PsP was developed as part of a doctoral study, and investigated amongst six
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b8f152615e73e68c247d7ac33ccd53f
Autor:
Howard, Fionnán, Fhloinn, Eabhnat Ní
Publikováno v:
Howard, Fionnán ORCID: 0000-0003-0802-9783 and Ní Fhloinn, Eabhnat ORCID: 0000-0002-3840-2115 (2022) What we can learn from attendance data at a mathematics support centre during and after campus closures due to COVID19. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24-25 June 2022, Dublin.
In this paper, we consider the impact of campus closures on the Mathematics Learning Centre (MLC) in Dublin City University (DCU) in the wake of COVID-19 restrictions which required online teaching. Up to March 2020, the MLC operated as an in-person
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01d95b290cfa2ad2e083c8bf25817ab5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Mathematics & its Applications; Dec2021, Vol. 40 Issue 4, p392-416, 25p
Publikováno v:
Teaching Mathematics & its Applications; Sep2020, Vol. 39 Issue 3, p184-200, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacob, Maria, Fhloinn, Eabhnat Ní
Publikováno v:
Teaching Mathematics & its Applications; Dec2019, Vol. 38 Issue 4, p216-229, 14p