Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Feusi, P."'
Autor:
Maria U. Johansson, Christopher Weinert, Dietrich Alexander Reichardt, Dana Mahler, Dania Diem, Christian Hess, Diana Feusi, Simon Carnal, Julia Tietz, Noreen Giezendanner, Fabio Mario Spiga, David Urech, Stefan Warmuth
Publikováno v:
mAbs, Vol 15, Iss 1 (2023)
ABSTRACTUpon reformatting of an antibody to single-chain variable fragment format, a region in the former variable/constant domain interface of the heavy chain becomes accessible for preexisting (PE) anti-drug antibody (ADA) binding. The region expos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b59c6c9046354f519ced556acc07494f
Autor:
Anita V. Thomae, Lotte Verweij, Claudia M. Witt, David Blum, Emanuel Feusi, André Fringer, Marion Huber, Melanie Roos, Jasmin Anita Lal, Rahel Naef
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTInterprofessional education is expected to promote collaborative practice and should therefore be included in health professionals’ curricula. Reports on interprofessional curricular development and its evaluation are rare. We therefore und
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc72b7b694f34d87b81100cc3b40edae
Autor:
Osterwalder Phylicia, Huber Marion, Feusi Emanuel, Gerber-Grote Andreas, Witt Claudia M., Gysin Stefan
Publikováno v:
International Journal of Health Professions, Vol 9, Iss 1, Pp 116-126 (2022)
Interprofessionelle Lehre (IPL) bedeutet, dass Studierende verschiedener Professionen mit-, von- und übereinander lernen. 2019 wurde im Kanton Zürich ein interprofessioneller Ausbildungstag (IPE-Tag) mit 68 Studierenden und acht Dozierenden über a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1a3699cd9f64a04a68baab9e10a9d5a
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 5, p Doc52 (2022)
Objective: Interprofessional education (IPE) is when two or more students from different professions learn with, from, and about each other to improve collaboration and quality of healthcare. In October 2019, a first interprofessional education (IPE)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ef62f99d0f44e41b4e3d0d1158ebdd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burri, F., Fertl, M., Feusi, P., Henneck, R., Kirch, K., Lauss, B., Ruettimann, P., Schmidt-Wellenburg, P., Schnabel, A., Voigt, J., Zenner, J., Zsigmond, G.
We have used copper-coated carbon fiber reinforced plastic (CuCFRP) for the construction of high and ultra-high vacuum recipients. The vacuum performance is found to be comparable to typical stainless steel used for this purpose. In test recipients w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.2563
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 5, p Doc91 (2021)
Background: Patient-centredness (PCN) is an increasingly demanded objective in health care and has gained importance for the care situation, for research, and the education of healthcare professions. The literature shows that the term PCN is not unif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9fc9c20d545b4b58a46df9aa8a2013e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc64 (2021)
Objective: The positioning and training of communicative and social competencies to improve interprofessional cooperation is and will be a challenge for educational institutions. The aim of this project was to reorient the interprofessional training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de516b253a474c41af7c32df5c0e742f