Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Feskens, Remco"'
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2015 Dec 01. 85(4), 475-511.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24753021
Publikováno v:
Psych; Jun2023, Vol. 5 Issue 2, p350-375, 26p
Autor:
van Doorn-Klomberg, Arna L., Braspenning, Jozé C.C., Feskens, Remco C.W., Bouma, Margriet, Campbell, Stephen M., Reeves, David
Publikováno v:
Medical Care, 2013 Jan 01. 51(1), 115-121.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1097/MLR.0b013e3182726bf1
The current scoping review aims to improve the scientific knowledge on oral reading fluency assessment for Latin-based languages, while facilitating the creation of an objective, valid and affordable in-class reading fluency assessment tool that prov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::40fde57fb7de849e8385ca0d46beb9b9
Autor:
Feskens, Remco Cornelis Wilhelmus, Lek, Kimberley, Maassen, Nathalie A.M., Meelissen, Martina R.M.
In deze verdiepende studie wordt nader ingegaan op het toetsgedragvan Nederlandse leerlingen in vergelijking met leerlingen uit enkeleandere landen en regio’s in PISA-2018. Er zijn namelijk indirecte aan-wijzingen dat Nederlandse leerlingen minder
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3e3a1cd4dc362d7513ea8d2f35db46e6
https://research.utwente.nl/en/publications/19feff06-1280-4e3b-b2db-47d727ffcf99
https://research.utwente.nl/en/publications/19feff06-1280-4e3b-b2db-47d727ffcf99
Autor:
Niemeijer, Koen, Feskens, Remco, Krempl, Georg, Koops, Jesse, Brinkhuis, Matthieu J. S., Afd methoden en statistieken, Sub Algorithmic Data Analysis, Sub Multimedia Discourse Interaction, Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Algorithmic Data Analysis, Multimedia Discourse Interaction, Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
LAK
Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK ’20), 462. ACM
STARTPAGE=462;TITLE=Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK ’20)
Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK ’20), 462. ACM
STARTPAGE=462;TITLE=Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK ’20)
Educational tests can be used to estimate pupils' abilities and thereby give an indication of whether their school type is suitable for them. However, tests in education are usually conducted for each content area separately which makes it difficult
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6aca63ad3b2a89cdf39108c62fbd2d82
https://doi.org/10.1145/3375462.3375486
https://doi.org/10.1145/3375462.3375486