Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Ferzli, Miriam"'
Autor:
Ferzli, Miriam
When viewed as a product rather than a process that aids in student learning, the lab report may become rote, busywork for both students and instructors. Students fail to see the purpose of the lab report, and instructors see them as a heavy grading
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2016 Jan 01. 78(1), 43-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26410993
Autor:
Gardner, Grant E., Forrester, Jennifer H., Jeffrey, Penny Shumaker, Ferzli, Miriam, Shea, Damian
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2015 Mar 01. 44(4), 61-65.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43631866
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2009 Aug 01. 71(6), 332-335.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20565328
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2005 Nov 01. 35(3), 31-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992430
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2004 May 01. 38(4), 395-419.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40171689
Publikováno v:
Journal of Business & Technical Communication. Jul2007, Vol. 21 Issue 3, p278-302. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educating Science Teachers for Sustainability; 2015, p255-274, 20p
Autor:
Nagappan, Nachiappan, Williams, Laurie, Ferzli, Miriam, Wiebe, Eric, Yang, Kai, Miller, Carol, Balik, Suzanne
Publikováno v:
Proceedings of the 34th SIGCSE Technical Symposium: Computer Science Education; 2/19/2003, p359-362, 4p